Kategorie

POBIERZ KATALOG PDF

Sprzedaż hurt:
oferta@profess-fishing.pl

Wszystkie komponenty to składanki w
100% naturalne, ulegające biodegradacji.

Aktualności
Świadectwo Legalności

28-04-2017
Kwiecień plecień co przeplata...i to przysłowie sprawdziło się w 100% na mojej wiosennej zasiadce.  Pogoda szalała, raz słońce, raz deszcz, raz grad, ale co najważniejsze, od kilku dni wiał zachodni wiatr co na tej wodzie zawsze rokuje dobre żerowanie ryb. I tak też było.  W pierwszą dobę w miejsca zanęcone drobnym pelletem  i drobnymi całymi i pokrojonymi kulkami weszy mi bardzo ...
27-01-2017
Scorpion Chili - nowość Misel Zadrawec Carp Baits Seria Scorpion Chili Boilies opiera się na jednej z najostrzejszych papryczek chili na świecie - Scorpion. Produkty Misel Zadravec Carp Baits rok od premiery na Polskim rynku zyskały wielu zwolenników. Można powiedzieć, że firma wdarła się na nasz rynek wielkim przebojem.Capsicum chinense (tak brzmi łacińska nazwa Scorpion Chili). Papryka ...
17-09-2016
Koniec sierpnia to okres w którym powoli cichnie gwar nad wodami, znikają wczasowicze, kąpielowicze...idzie czas ciszy i spokoju, czyli okres w którym najbardziej lubię przebywać nad wodą. Ale zanim nadejdzie czas jesiennych chłodów i ekstremalnych zasiadek, z powodzeniem możemy próbować wytropić ostatnie letnie karpie. I właśnie w tym okresie odwiedziłem dobrze mi znaną wodę, leżącą ...
07-07-2016
Tegoroczny zlot Carp Travel Team odbył się pod koniec czerwca, na nowo powstającym łowisku karpiowym nieopodal miejscowości Kęty w woj. małopolskim. Większość z nas miała do pokonania trasę ponad 300 kilometrów, aby móc się wspólnie spotkać nad tą nieodkrytą jeszcze wodą. Ta 17-letnia żwirownia o powierzchni 8 hektarów miała ciekawą budowę z licznymi zatokami oraz wyspą na ...
23-04-2016
Wiosenka zawitała na dobre tak że, pełni optymizmu ruszamy na żwirownię w pogoni za wiosennymi karpiami. Na łowisko docieramy w piątek około godziny 16:00 transportujemy cały nasz ekwipunek na upatrzoną wcześniej miejscówkę i zaczynamy zasiadkę. Zaczynamy od dokładnego wysondowania miejsc w których planujemy położyć nasze zestawy. Jacek wybiera głębszą część zbiornika 3 do ...
21-02-2016
Prezentujemy nowości przygotowane na sezon 2016.   FLAVOURYBASE MIXLIQUIDY – PŁYNNE POKARMYPŁYNNE DODATKI DO PRODUKCJI KULEKNOWE MĄCZKI I DODATKI ZANĘTOWE Wszystkie produkty miały swoją premierą na targach Rybomania w Poznaniu. Ale na tym nie koniec – w drugiej połowie marca zaprezentujemy kolejną grupę nowości przygotowywanych dla naszych klientów, między innymi: 1. ...
05-10-2015
Schyłek sierpnia to czas kiedy powoli ustaje gwar nad wodami, koniec wakacji wróży spokój, kończą się biesiady nad zbiornikami za którymi nie przepadam... i to jest czas, w którym zaczynam intensywnie poza okresem wiosennym, swoje poszukiwania karpi. Z tym czasem to jest tak, iż co rok to jest go mniej dlatego, każda chwila spędzona nad wodą cieszy podwójnie i zawsze jak najlepiej chcę ...
17-06-2015
Puchar CarpTravel - zawody na łowisku pożwirowym "Strefa Ciszy" Spalona Zawody I Pucharu CarpTravel przeszły do historii, zawodnicy startujący w tej imprezie przekonali się, że łowisko "Strefa Ciszy" w Spalonej to trudna i wymagająca woda, a karpie są silne i waleczne.  Rozpoczęcie zawodów odbyło się bez opóźnień, przy losowaniu stanowisk zawodnicy otrzymali pamiątkowe ...
08-06-2015
Wiosna i lato, to ta pora roku w której, zdecydowanie najwięcej karpiarzy wybiera się na dłuższe kilkudniowe zasiadki, po chłodnej wiośnie przychodzi czas na błogie karpiowanie w zielonej scenerii z dużą ilością słonecznej pogody. Również i ja postanowiłem zawitać na mojej ulubionej żwirowni. W związku z tym, że woda ta jest dość głęboka, wczesna wiosna nie była dobrym okresem ...
02-04-2015
Wiosenne wyprawy na karpie po zimowej przerwie mają do do siebie, że wywołują sporo emocji, tuż przed wyjazdem napięcie rośnie, a my nie możemy się doczekać rozpoczęcia zasiadki,  jesteśmy spragnieni widoku wody, przyrody...karpi.      Nasza marcowa, wcześniej skrupulatnie zaplanowana zasiadka, doszła do skutku i zwarci i gotowi stawiliśmy się nad nie znaną nam w pełni ...
11-03-2015
Z roku na rok, wzrasta liczba karpiarzy, decydujących się na samodzielne wykonanie kulek proteinowych. Poza zwolennikami stosowania kulek gotowych, sprawdzonych producentów, jakich na rynku jest cała masa, znaczna część karpiarzy  wykonuje  kuleczki z własnych miksów lub korzysta z już dostępnych receptur. I nic w tym dziwnego, ponieważ wykonując kulki z własnego miksu, zawsze ...
18-01-2015
Wszystkie komponenty to składanki w 100% naturalne, ulegające biodegradacji.  Od początku działalności  firmy Profess, tj. od 2001 roku kładziemy największy nacisk na jakość, uniwersalność i niezawodność naszych produktów. Przy opracowywaniu i udoskonalaniu receptur opieramy się na doświadczeniach współpracujących z nami zawodników wyczynowych oraz najnowszych osiągnięciach ...
05-10-2014
Jesień to zdecydowanie najciekawszy i najładniejszy okres w którym lubię łowić karpie. Okres w którym, długie ciemne nocy przeplatają się z mglistymi porankami, a na naszą matę może trafić naprawdę spory okaz, woda w tym czasie potrafi być nieobliczalna a samotne zasiadki zostają na długo w pamięci... W tym okresie jeśli jest ...
21-06-2014
Po długim oczekiwaniu na kilka dni urlopu, wreszcie nadchodzi dzień gotowania ziaren, wiązania nowych przyponów, kolejny to już pakowanie sprzętu i wyjazdu nad wodę. Pakowania było sporo, jak zawsze maksymalnie byliśmy wyposażeni w zanęty i przynęty czyli pellety i kuleczki Profess Fishing. Kamil z zamiarem  testowania swoich nowych kuleczek własnej roboty na komponentach  ...
02-05-2014
Dzięki uprzejmości naszych sponsorów i dostawcy kuchni karpiowej firmie Profess Fishing i CarpTravel - sklep, mieliśmy okazję i przyjemność wystartować w wiosennej edycji corocznych zawodów na Łowisku Niekielka. Po długiej podróży, nad brzegiem jeziora, zwarci i gotowi w dzień rozpoczęcia stawili się Krzysztof i Przemek z teamu CTT. Przypadek chciał, że losowaliśmy ...
01-03-2014
W kolejnej odsłonie naszego cyklu "Okiem Karpiarza", zajmiemy się ciężarkami. Zdawać by się mogło, że to prosta sprawa - zestaw, kawałek ołowiu, rzut do wody i czekamy, oczywiście można i tak ale... lepiej przygotować się na każdą ewentualność, dostosować się do warunków panujących nad i pod wodą i regularnie łowić ryby. Każda ryba cieszy podwójnie, ...
16-02-2014
Każdy z nas, po długiej zimie wygląda z niecierpliwością pierwszych oznak wiosny. Zaczynamy krzątać się przy naszym sprzęcie, nerwowo spoglądać na termometr zaokienny...planujemy pierwszą wiosenną zasiadkę... Ta pierwsza wiosenna zasiadka po zimowej przerwie (pomijam tu sezon na zrzutach ciepłych wód) często najdłużej  utkwi nam ...
02-01-2014
Film zrealizowany w grudniu 2013 na głębokiej żwirowni, zapraszamy do obejrzenia:
29-11-2013
Wszędzie tam gdzie zachodzi potrzeba punktowego nęcenia, a szczególnie przydatne jest to wiosną i w niewielkich zbiornikach, gdzie nęcenie dywanowe nie zawsze sprawdza się, doskonale sprawdzają się materiały rozpuszczalne PVA dostępne w większości wędkarskich sklepów. Materiały rozpuszczalne PVA wykorzystuje się w przemyśle medycznym, również w wędkarstwie ...
25-11-2013
Zima to czas kiedy w oczekiwaniu na wiosnę, planuje i szykuję się do nowego sezonu, który zaczynam zaraz po zejściu lodów. Okres zimowy to również czas na małe karpiowe zakupy, w tym okresie wiele firm robi wyprzedaże, i można zaopatrzyć się w przystępnej cenie w niezbędne nam produkty, szczególnie z karpiowej kuchni. Mamy również sporo czasu na przygotowanie  ...
20-10-2013
Zapraszamy do subskrypcji kanału TV - Carp Travel TV Dołącz do nas!                       Link do kanału TV:    http://www.youtube.com/user/MrKarpfan?feature=watch
14-10-2013
Jesień to zdecydowanie najlepszy okres na karpiowe zasiadki, o tej porze roku karp intensywnie żeruje, czując zbliżająca się zimę, musi zmagazynować zapas tłuszczu na okres gdy w zbiorniku niewiele będzie pożywienia, a same czynności życiowe ryb zostaną mocno spowolnione. Zauważyłem że jesienią przy temperaturze wody ok 10- 12 stopni można naprawdę wiele karpi jeszcze ...
23-09-2013
"Jesienny puchar doliny karpia" Fotorelacja z zawodów organizowanych na zbiorniku Tęczak w dniach 18-22 września 2013r. Nasza ekipa - CarpTravel Team w składzie Kamil i Krzysztof zajęła pierwsze miejsce, a także Kamil zdobył puchar za największą rybę zawodów, karp 24 kg!  Jednym ze sponsorów zawodów był sklep: CarpTravel i producent pelltów, kulek i ...
11-09-2013
Po raz kolejny odwiedziliśmy Łowisko Pogalewo - gliniankę położoną w woj. Dolnośląskim niedaleko Brzegu Dolnego. Woda ta znajduje się w bezpośrednim sąsiedztwie pięknie wijącej się wśród lasów i grądów, rzeki Odry, więc prócz amurów gigantów i karpi występujących w łowisku, możemy tu spotkać bażanty, bobry, czaple a na pewno cisze i spokój wśród zieleni ...
28-08-2013
Łyżka Zanętowa Nęcenie w naszym hobby odgrywa bardzo istotną rolę i jest jednym z elementów karpiowego ceremoniału dzięki któremu efektem finalnym naszej zasiadki jest nasz ulubieniec karpik :)Jedną z wielu metod podawania karpiowych przysmaków na określoną odległość jest specjalnie wyprofilowana łyżka zanętowa zwana DUŻĄ. Jest ...
12-08-2013
Dzisiejsza ilość składników miksów, do produkcji kulek proteinowych, może przyprawić początkującego karpiarza, który chciałby sporządzić swój pierwszy własnoręcznie zrobiony miks, w mały zawrót głowy. Wokół kuchni karpiowej rozwinął się olbrzymi przemysł, wybór składników, dodatków jest ogromny. Co za tym idzie, kulki proteinowe ...
11-08-2013
Jest pierwszy sierpnia, od ostatniej zasiadki minęło trochę czasu więc ciągnie nad wodę, udało się urlop dograny więc jedziemy. Jako pierwszy na łowisku melduje się Przemek, ja docieram do niego około godziny 20.00. Na szczęście miejsca mieliśmy już wcześniej wysondowane więc masa czasu została w kieszeni. Rozbijanie stanowiska trwa około godzinę, szybka wywózka ...
04-07-2013
Zasiadkę na żwirowni, Teamu CarpTravel w pełnym składzie, można zaliczyć do bardzo udanych, to była nowa woda nad którą byliśmy pierwszy raz.  Plan był taki aby każdy z nas łowił w całkiem innym miejscu na różnych głębokościach i na różne smaki przynęt Carp Signal Baits - Profess. Znalezienie dobrych miejscówek na 35 hektarach otwartej wody nie było łatwe, ale z pomocą echosondy ...
10-05-2013
  Pellety to jedne z najskuteczniejszych zanęt w Europie. każdego roku potwierdza się jego niewiarygodna skuteczność, przyczyniając się do złowienia wielu okazów. Znacznie tańszy od kulek proteinowych a często przewyższa je swoja skutecznością. Zawiera dużą ilość mączki rybnej i rybnego oleju najwyższej jakości. Charakteryzuje się długotrwałą i intensywną ...
01-05-2013
Rozpoczęło się rolowanie, pierwsze próby z nowym miksem na nowych komponentach polskiego producenta komponentów, przynęt i zanęt -  Profess. Skład miksu doskonale dobrany, zero kłopotów z rolowaniem. Mączki rybne wzbogaciły nasz miks w wartości odżywcze, dodatek proteixu enzymatycznego 85% białka - dopalił mieszankę, ...
Od działalności firmy Profess, tj. od 2001 roku kładziemy największy nacisk na jakość, uniwersalność i niezawodność naszych produktów. Przy opracowywaniu i udoskonalaniu receptur opieramy się na doświadczeniach współpracujących z nami zawodników wyczynowych oraz najnowszych osiągnięciach naukowych w zakresie fizjologii i żywienia ryb, a także aktualnych trendach obowiązujących ...
Wyświetlanie od 1 do 31 (z 31 pozycji) Stron:  1

nasze promocje !

Recenzje
    Profess MINI boilies POP-UP Kokos - Scopex 100ml
    BARDZO DOBRE KULECZKI SPISUJĄ SIĘ ZNAKOMICIE FAJNY ZAPACH I ..

Ocena: 5/5

Carp Travel Team

Promocje
    Bestsellery
    Akceptuję
    Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.