Kategorie
Aktualności
Świadectwo Legalności

Test karpiowej wody - Zlot CTT 2016
Tegoroczny zlot Carp Travel Team odbył się pod koniec czerwca, na nowo powstającym łowisku karpiowym nieopodal miejscowości Kęty w woj. małopolskim. Większość z nas miała do pokonania trasę ponad 300 kilometrów, aby móc się wspólnie spotkać nad tą nieodkrytą jeszcze wodą. Ta 17-letnia żwirownia o powierzchni 8 hektarów miała ciekawą budowę z licznymi zatokami oraz wyspą na środku. Pofałdowane, o różnej głębokości dno pozwalało każdemu z nas znaleźć ciekawe miejsca, w których mogły przebywać karpie.

Klubowy zlot to odpowiedni moment, kiedy, oprócz oczywistego spotkania członków i testu nowej wody, mogliśmy zorganizować zawody w formule Big Fish. Wszystko odbyło się w przyjacielskiej atmosferze, a głównym celem było dodanie nutki rywalizacji w trakcie wspólnego łowienia.

Gdy wszyscy dotarliśmy na miejsce, w pierwszej kolejności udaliśmy się na wyznaczone stanowiska, by rozbić obozowiska. Grzegorz i Jacek swoje karpiowe tobołki przetransportowali przy pomocy pontonu oraz łódki, oszczędzając w ten sposób czas i siłę.

O godzinie 10:00 w czwartek rozpoczęliśmy nasze mini zawody. Każdy z nas łowił w innym miejscu, dzięki czemu obławialiśmy cały zbiornik. Trafiliśmy na teoretycznie niesprzyjające warunki atmosferyczne, tj. temperatura w dzień sięgała 30 stopni w cieniu, do tego niewielki wiatr, jednak karpie nam dopisały. Zauważyliśmy, że ryba przemieszczała się po całym zbiorniku, więc mieliśmy równe szanse na branie. Z biegiem czasu pierwsze miśki zaczęły trafiać na nasze maty.

Gdy ryby zaczęły z nami współpracować, można było rozpocząć kombinację z naszymi przynętami. Jacek postanowił spróbować połączenia prawdziwej truskawki z kulką pop up fluo czili czosnek Profess. Naturalna truskawka i niezawodny  zapach czosnkowej kuleczki spowodował, że już po kilkunastu minutach na jego macie wylądował piękny karp.

W trakcie tej zasiadki mieliśmy okazję przetestować nowe kulki z serii Two Tone Profess. Te dwukolorowe kulki o ciekawych połączeniach zapachowych okazały się bardzo skuteczne. Na połączenie pop up kryl fluo i SMOKED HALIBUT & ROBIN RED Two Tone złowiłem karpia o wadze 15 kg, który jest moim nowym Pb.

Wysoka temperatura w ciągu dzień spowodowała, że jeszcze większą uwagę przywiązywaliśmy do bezpieczeństwa złowionych ryb. Schłodzenie maty poprzez częste polewanie wodą, odkażanie ran i szybka sesja zdjęciowa były standardem, dzięki czemu wszystkie karpie wróciły w dobrej kondycji do wody.

Mimo tego, że czas naszej zasiadki mijał bardzo szybko, znaleźliśmy chwilę na to, aby wspólnie usiąść i kibicować reprezentacji Polski w piłce nożnej.

Miłą niespodziankę zrobił nam Krzysztof, który nie mógł z nami łowić, jednak znalazł chwilę i odwiedził nas ze swoim legendarnym "kociołkiem". O popisowym daniu Krzycha mogę powiedzieć jedno: kto nie spróbował -niech żałuje !

Czas naszej zasiadki i zawodów dobiegł końca. W myśl idei  "liczy się przede wszystkim kontakt z przyrodą, nie presja na pobijanie rekordów", wszyscy jesteśmy zwycięzcami. Udało nam się wspólnie spotkać nad wodą i spędzić przyjemnie kilka dni, oddając się wspólnej pasji.

Konrad Kwiatek Carp Travel Team

Wyszukiwanie zaawansowane
Recenzje
Profess Zanęta Płoć Czerwona Prażona TURBO
Zanęta testowana na łowisku gdzie występuje dużo karasi.Opró ..

Ocena: 4/5

Bestsellery
SPRZEDAŻ HURTOWA
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.